zaterdag 21 februari 2015

Thanks sew much (merci)

Ik ben vandaag bezig geweest voor Challenge #36: bloemen - parels - bedel die op de HobbyVision DT blog staat. (http://hobbyvisiondt.blogspot.com).

De magnolia stempel heb ik ingekleurd met mijn Derwent potloden.
Voor het jurkje heb ik C200 & C460 gebruikt.
Voor het gezichtje en de handjes gebruik ik altijd C570. De haartjes heb ik ingekleurd met nummer C630 en voor de bloemetjes in het haar heb ik C140 gebruikt.




Het papier wat ik heb gebruikt komt uit DécoTime en verder heb ik wat restjes papier gebruikt wat ik nog had liggen.


Op het jurkje heb ik roze pareltjes geplakt. Ik vind dat een mooi effect geven. Ik heb een klaver bedeltje gebruikt, omdat ik die erg leuk vond.


 Ik heb verschillende bloemetjes gebruikt en twee maten belletjes. Ik ben erg blij met het resultaat. Een fijne avond verder


 Groetjes Stephanie

1 opmerking: